niedziela, 1 grudnia 2013

Stroiki świąteczne bez świeczki(?) i lampiony decu

Witajcie,
Zawsze zastanawiałam się dlaczego stroik świąteczny OBOWIĄZKOWO musi mieć świecę. Jedni powiedzą, że tak ma być, drudzy, że nastrojowo...., a ja jakiś czas temu odkryłam całkiem nowe inspiracje na stroik BEZ świeczki. Postanowiłam spróbować swoich sił. Oceńcie sami jak Wam się podoba?







Moim zdaniem są inne niż te, które znamy od dziecka. Ale kto co lubi :)

Wieczorem zrobiłam również lampion z motywem świątecznym




A kilka dni temu otrzymałam miłą niespodziankę. Moje lampiony w miejscu docelowym. To naprawdę fantastyczne uczucie wiedzieć, że komuś mój wysiłek się podoba, że ktoś potrafi docenić rękodzieło. Dla takich zdjęć warto tworzyć.



                                                                                                                  Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz